loading...
جوانان تم
فراخوان
بیسللسبسیلیس
جوان ایرانی بازدید : 1374 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

مجله فرهنگی جوانان ایرانی از اویس : مهدی صابری یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم است. او فرمانده گروهان حضرت علی‌اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون بوده است. پیکر مطهر این شهید و سه تن دیگر از شهدای تیپ فاطمیون چندی پیش همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور گسترده مردم شهر مقدس قم از مسجد امام حسن عسکری (ع) به طرف آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

حالا به لطف اقوام بزرگوار شهید صابری وصیت‌نامه و دست‌نوشته‌های شهید در اختیار اویس قرار گرفته است

عاشقانه مهدی با مادر:

مامان، مامان، مامان…

همین الانش چقدر دلم برات تنگ شده! خدا می دونه. خیلی دوستت دارم. بیشتر از اون چیزی که فکر می کنی!

قدرت را ندونستم. حیف. تو دلم هزار تا حرف هست که تو این چند جمله و چند ورق جا نمیشن. و اون حس و حالش رو هم نمی تونم با قلم برات توصیف کنم. مامان، زیباترین موجود عمرم. قشنگ ترین کلمه ی عمرم، عشقم، نفسم، همه وجود، دوستت دارم

شهید صابری در بخش دیگری از وصیت نامه خویش خطاب به مادر گرامیش چنین نوشته است:

مامان شما لباس مشکی تنم کردی و بردیم مجلس عزاداری مدیونتم

حجاب، حجاب، حجاب

در بخشی از این وصیت نامه، شهید صابری از خانواده ی خویش دو درخواست داشته است.

پدر و مادرم و خواهران گلم، صبر کنید. صبر. صبر. صبر

خواهرای خوبم: حجاب حجاب حجاب

فدای حضرت علی اکبر (ع)

شهید صابری در انتهای وصیت نامه خویش بار دیگر خانواده گرامیش را به صبر دعوت کرده و چنین نوشته است:

بابا، مامان، سرتون رو جلوی ارباب و بی بی لیلا بالا بگیرین، هزار تا مثل من نه که کل دنیا فدای یک نگاه ارباب به گل روی آقا علی اکبر (ع)، اینجوری تازه یک مقدار شبیه اهل بیت (ع) شدید همتون

براتون از خدا اجر جزیل و صبر جمیل می خوام

یا علی اکبر

سلام من رو به همه آشنا و درو همایشه برسونید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جوانان تم در نظر دارد تا بهترین خدمات امور طراحی قالب و گرافیک را با بهترین و گمترین قیمت تحویل شما دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بخش از سایت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2047
  • کل نظرات : 389
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 5,574
  • بازدید سال : 10,305
  • بازدید کلی : 604,337