loading...
جوانان تم
فراخوان
بیسللسبسیلیس
جوان ایرانی بازدید : 303 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گروه گردشگری مجله فرهنگی جوانان ایرانی/اختصاصی : فاستر هانتینوگتون یکی از رانندگان کامیونی است که هر روز سرگردان در خیابان ها بوده و هر روز در آن زدگی کرده و خانه اش کامیون اش است. او با حل و فصل کردن کار خود با شهردار واشنگتن در یکی از جنگل های این شهر خانه ساخته و از این پس در آن جا زندگی می کند.

فاستر خانه ی خود را از چوب و مقدار اندکی فلز ساخته و در این خانه ی شیک مقدار زیادی چوب قدیمی نیز دیده می شود که برای استحکام این خانه نقش حیاتی دارد. فاستر از سال 2011 کار ساخت خانه را شروع کرده و در همان سال از سازمان کامیون رانان شهر واشنگتن نیز استعفا داده و تمام سرمایه اش را وقف ساخت خانه کرده است.

فاستر در این باره افزود: "من دوست دارم در مناطق کوچک زندگی کنم و زندگی در کامیون برایم بسیار ایده آل بود، اما زندگی بر روی شاخه های درخت می تواند تجربه ی تازه ای باشد و به نظر من توسعه زندگی در جنگل است".

او ادامه داد: " من احساس می کنم زندگی در یک فضای الهام بخش  می تواند رویایی باشد و در این سنی که من دارم می توان در روحیه ی من نیز بسیار تاثیر گذار باشد".

فاستر در بیرون از خانه ی خود یک اسختر چوبی شیک نیز احداث کرد که در تابستان در آن به تفریح می پردازد.

او همچنین اینترنت نسل 4 GB را نیز به دل جنگل کشانده و در جنگل به اینترنت نیز می رود و از اخبار روز مطلع است.

عکس هایی از خانه ی فاستر هانتینوگتون را در ادامه می بینید:


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جوانان تم در نظر دارد تا بهترین خدمات امور طراحی قالب و گرافیک را با بهترین و گمترین قیمت تحویل شما دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بخش از سایت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2047
  • کل نظرات : 389
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,486
  • بازدید ماه : 5,471
  • بازدید سال : 10,202
  • بازدید کلی : 604,234