loading...
جوانان تم
فراخوان
بیسللسبسیلیس
جوان ایرانی بازدید : 165 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

مجله فرهنگی جوانان ایرانی از خبر ورزشی : مهدی شریفی مهاجم سپاهان در بازی با فولاد خوزستان تک‌گل 3 امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند تا نقش مهمی در برد سپاهان داشته باشد. شریفی در مورد این بازی، شانس قهرمانی تیمش در لیگ ‌برتر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. 

برد به‌موقعي بود، نه؟

بله، ما در دو بازي قبلي واقعاً بدشانسي آورديم و در دقايق آخر گل خورديم. به‌هر‌حال بايد نتايجي كه گرفتيم را جبران مي‌كرديم و اين در حالي است كه حق سپاهان در دو بازي قبلي اين نبود كه 5 امتياز از دست بدهد. بازي با فولاد براي ما 6 امتيازي بود و خدا را شكر كه پيروز شديم. اين برد با تلاش بچه‌ها و كادرفني به‌دست آمد و مطمئناً مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني به تيم ما كمك كند.


حتماً خيلي خوشحالي كه گل 3‌ امتيازي زدي؟

واقعاً خوشحال‌كننده است ولي براي من اولويت، فقط نتيجه گرفتن سپاهان است. فرقي نداشت چه كسي گل بزند و مهم اين بود كه بازي را ببريم. من در بازي با استقلال هم پاس گل دادم و شايد به همين اندازه كه در اين بازي گل زدم، خوشحال شدم. با اين حال خوشحالم كه در بازي با فولاد توانستم تك‌گل تيم را به‌ثمر برسانم.


زدن 7 گل در ليگ امسال برايت راضي‌كننده است؟

من اصلاً راضي نيستم. البته اين فصل چند بازي را به‌دليل حضور در تيم اميد از دست دادم و يك بازي هم محروم بودم. اين موضوع به ضرر من تمام شد و از اينكه 7 گل زدم راضي نيستم. با اين حال بايد بگويم امسال گل‌هاي مهمي زدم و دروازه تيم‌هايي مثل استقلال، پرسپوليس، ذوب‌آهن و فولاد را باز كردم. البته بايد بيشتر گل مي‌زدم.


بازيكنان سپاهان بعد از اينكه گل مي‌زنيد خوشحالي‌هاي خاصي انجام مي‌دهند. طراحي اين خوشحالي‌ها برعهده كيست؟

من اكثر خوشحالي‌هاي بعد از گل را طراحي مي‌كنم. هميشه قبل از هر بازي به خودم مي‌گويم كه بايد گل بزنم و وقتي به گل زدن فكر مي‌كنم، طبيعي است كه به خوشحالي بعد از بازي هم بايد فكر كنم. دوست دارم بعد از بازي خوشحالي‌هاي خاصي انجام دهيم تا هواداران سپاهان هم خوشحال شوند.


مثل اينكه حسين فركي بعد از ديدار با استقلال از خوشحالي اينستاگرامي بازيكنان سپاهان ناراحت شده است؟!

من فكر نمي‌كنم حسين آقا ناراحت شده باشد. به‌هر‌حال خيلي‌ها درمورد آن سبك خوشحالي كه انجام داديم از سرمربي تيم سؤال كردند. حسين آقا دوست ندارد كاري كنيم كه تيم‌هاي حريف يا تماشاگران تحريك شوند. شما ديديد كه در بازي با فولاد خوزستان گل زدم و آن خوشحالي هميشگي را انجام دادم.


مثل اينكه پاسپورت خودت را به فدراسيون فوتبال دادي و احتمالاً به تيم‌ملي دعوت شوي؟

من دو رقابت مهم يعني جام‌جهاني‌ و جام ملت‌ها را از دست دادم و ديگر دوست ندارم حضور در تيم‌ملي را از دست بدهم و همه تلاشم را انجام مي‌دهم. همه چيز به نظر سرمربي تيم‌ملي مربوط مي‌شود. دوست دارم در تيم‌ملي جايگاه خوبي داشته باشم و البته درصد زيادي از اين موضوع به عملكرد خودم بستگي دارد.

برچسب ها مهدی شریفی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جوانان تم در نظر دارد تا بهترین خدمات امور طراحی قالب و گرافیک را با بهترین و گمترین قیمت تحویل شما دهد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بخش از سایت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2047
  • کل نظرات : 389
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 155
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,481
  • بازدید ماه : 5,466
  • بازدید سال : 10,197
  • بازدید کلی : 604,229